Wycisza i oczyszcza umysł
Łagodzi objawy alergii
Poprawia komfort snu

Zwrot i reklamacje

  1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność, jeżeli sprzedana rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  2. Sprzedający zostaje zwolniony z odpowiedzialności tytułem rękojmi, jeśli konsument wiedział o wadzie produktu w chwili zawarcia umowy.
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może złożyć konkretne oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy produkt lub usunie wadę. 
  4. Jeśli sprzedany produkt ma wadę, Konsument ma prawo żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
  5. Konsument nie może odstąpić od umowy jeśli wada jest nieistotna. Jeśli tylko część produktów za zamówienia posiada wady Konsument ma prawo odstąpienia od umowy jedynie w przypadku rzeczy wadliwych.
  6. Konsument zgłaszający reklamację, powinien przesłać na adres e-mail: [email protected] oświadczenie reklamacyjne, dowód zakupu produktu oraz dane do przelewu, a następnie przesłać zakupiony towar paczką wraz z dopiskiem „REKLAMACJA” na adres: Baku Baku Premium Kebab, Jana Kazimierza 25A/LU2, 01-248 Warszawa
  7. Konsument ma prawo skorzystać ze zwrotu zakupionego produktu (w stanie nienaruszonym). W takim wypadku powinien przesłać na adres e-mail: [email protected] powód zwrotu, dowód zakupu produktu oraz dane do przelewu, a następnie przesłać zakupiony towar paczką wraz z dopiskiem „ZWROT” na adres: Baku Baku Premium Kebab, Jana Kazimierza 25A/LU2, 01-248 Warszawa.
STRONA TYLKO DLA OSÓB PEŁNOLETNICH
Czy masz ukończone 18 lat?