- Sprzedający ponosi odpowiedzialność, jeżeli sprzedana rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Sprzedający zostaje zwolniony z odpowiedzialności tytułem rękojmi, jeśli konsument wiedział o wadzie produktu w chwili zawarcia umowy.
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Konsument może złożyć konkretne oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy produkt lub usunie wadę.
- Jeśli sprzedany produkt ma wadę, Konsument ma prawo żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
- Konsument nie może odstąpić od umowy jeśli wada jest nieistotna. Jeśli tylko część produktów za zamówienia posiada wady Konsument ma prawo odstąpienia od umowy jedynie w przypadku rzeczy wadliwych.
- Konsument zgłaszający reklamację, powinien przesłać na adres e-mail: [email protected] oświadczenie reklamacyjne, dowód zakupu produktu oraz dane do przelewu, a następnie przesłać zakupiony towar paczką wraz z dopiskiem „REKLAMACJA” na adres: Baku Baku Premium Kebab, Jana Kazimierza 25A/LU2, 01-248 Warszawa
- Konsument ma prawo skorzystać ze zwrotu zakupionego produktu (w stanie nienaruszonym). W takim wypadku powinien przesłać na adres e-mail: [email protected] powód zwrotu, dowód zakupu produktu oraz dane do przelewu, a następnie przesłać zakupiony towar paczką wraz z dopiskiem „ZWROT” na adres: Baku Baku Premium Kebab, Jana Kazimierza 25A/LU2, 01-248 Warszawa.
Wycisza i oczyszcza umysł
Łagodzi objawy alergii
Poprawia komfort snu
Łagodzi objawy alergii
Poprawia komfort snu